tisdag 23 november 2010

Dag.... är det fyra va? Vad jag åt idag

Jaru. Nu är ju bara klockan halv sju när jag skriver detta... Kan inte direkt säga att jag ätit så mycket. En halv kopp kaffe har slunkit ner dock. På vilket sätt det skulle intressera er det är jag heller inte riktigt på det klara med.  Faktiskt. Men ändå. Vad åt jag igår då?
Jo. Frukost med de finaste barnen. En smörgås med Billingeost på. Och kaffe. Sedan! ÅH! Sedan åt jag gott! Jag hade date med min käre make på hotellet. Vi åt fetaostgratinerad laxfilé och dillslungad potatis. DET var gott! Lax är nog min nya favvis. Till kvällningen fick jag inte i mig så mycket alls.. Blev bjuden på en muffins, som en av de boende på mitt arbete, bjöd på. Den var till hälften bränd undertill men jag log hela tiden och berömde för vad bra bakat det var...:) Proffessionellt, inte sant?
När jag kom hem åt jag lite övergivna spagettin från middagen som maken gjort till barnen.

Åh. Vad skönt att ha den här matskrivarskitdagen över. Vet inte. Men detta tema kändes på något sätt mest löjligt. Kommer inte ihåg vad det handlar om imorgon. Men jag hoppas på något bra. Och mer... moget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar