söndag 28 november 2010

Dag 5: Min definition på kärlek

Fast egentligen är det ju inte dag 5. Det är typ... dag 7? Men jag har jobbat massa, massa timmar åså har jag skrivit på hemtenta. Så det är min ursäkt. Jag älskar mitt jobb. Jag älskar min hemtenta. Så det har varit ett par bra dagar! :)

Men så... min definition på kärlek... Svårt det där. Finns många olika slags kärlek. Jag väljer att skriva om den typen av kärlek jag känner för mina barn. För de är på något sätt min definition på kärlek. På den verkliga, sanna kärleken som aldrig kommer ta slut, förminskas eller... försvinna. Kärleken till dem överträffar allt annat jag varit med om och det gör mig ledsen att inte alla får uppleva den. De är allt. Sedan första dagen då de lades på mitt bröst, kladdiga och varma har de på något sätt varit hela mitt liv. Jag har ett eget liv också. För det har jag. Numera. MEN, inget annat i mitt liv vore värt något alls om inte dem fanns. Så är det faktiskt. Mina älskade superkottar. Oh, how I love them....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar