tisdag 21 december 2010

Min dag

Har varit en ganska tom dag på händelser. Har gått igenom min tenta en sista gång och kände mig till slut såpass nöjd med den att jag kunde skicka in den till min lärare. Tentan handlade om självreflektion i socialt arbete. Inte så dåligt svårt att reflektera kring sig själv... Hur har händelser, mitt liv, mina omständigheter påverkat mig och hur kommer de påverka mig om jag inte är öppen för reflektion kring allt? Hur kommer det påverka mig i min framtida roll som socialarbetare? Det är oerhört intressant, men att granska sig själv... Är svårt. Tycker dock jag fick till det tillslut och jag är mycket nöjd med resultatet.

OCH! Har pushat lillebror att ta sig för lite jobbsökande. Man kan säga att det nappade direkt! Han är på väg till intervju i storstan just i detta nu! Hurra och håll era tummar... Han behöver det, så mycket.

Nu sitter jag mest och väntar på att åka och hämta mina små kottar... Miss them!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar